luni, 23 ianuarie 2012

despre libertate ...romanii au mai multe romanii...florian silisteanu azi 23 ian 2012







fotografii de costi tudor de la curierul zilei din pitesti



Cred definitiv în ideea că ne-am născut liberi. Libertatea este o povară pentru acela care vrea să devină liber. Dacă ne-am născut liberi de ce vrem atunci să devenim liberi? Cred că motivul este unul simplu atît de simplu încît uneori ni se face teamă. Deci deşi Dumnezeu ne-a dat ca la naştere să fim liberi, adică ne-a dat puterea de a alege, înseamnă că noi undeva am greşit devreme ce pe drum pierdem din această libertate, înseamnă că nu ascultăm de părinţi aşa cum nici părinţii noştri nu au ascultat uneori de părinţii lor, aşa cum probabil nici părinţii părinţilor nu au ascultat de ai lor. Carevasăzică deşi Domnul ne-a arătat şi ne arată mereu calea noi repede ne şi repezim. Dar nu sunt eu îndreptăţit să dau sfaturi fiindcă nici eu nu am ascultat de părinţi mereu vai mie unul care s-a trezit şi el să devină...om!

florian silisteanu