vineri, 3 iulie 2009

Dumnezeu sa binecuvanteze America 4 jul God bless America


Am încercat să conving un prieten că Dumnezeu iubeşte omul liber. Amicul meu, prins de grijile zilei mi-a întors frumuşel spatele şi a plecat. Intra în tura de noapte. Ieri pe la prînz alţi domni elegant îmbrăcaţi mi-au sugerat că lumea în care trăim e bună şi eu i-am crezut. Am întors din drum şi am hotărît ca azi să aplaud cu fiinţa mea de poet AMERICA.Dumnezeu să o binecuvînteze şi deopotrivă să facă aceasta şi cu ţara noatră şi a dumneavoastră prin care umbăm şi prin care întîlnim de la zi la zi tot mai mulţi patrioţi.Ţara asta prin care unii fotbalişti ridică vocea şi spun că s-au sacrificat uitînd să sublinieze pe cîte milioane de dolari.Ţara asta pe umerii căreia nişte proşti au ridicat Cortina lui 89 şi prin care printre oamenii de treabă au intrat şi sclifosiţii tranziţiei.Ţara asta prin care dacă ieşi noaptea la drum vine şmecherul şi-ţi taie copilul ori nevasta. Ţara asta cu o mie de politicieni care de 20 de ani mint de rup şi fură ca-n codru!A fi patriot înseamnă să faci ceva necondiţionat să vină de la sine.Trăiască şi înflorească omul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu