sâmbătă, 14 februarie 2009

Despre Romania mea- Holograf în concert la Back Stage Topoloveni 14 februarie 2009 şi Dan Bitman...God bless America


azi 15 februarie am primit pe mail două fotografii de la colegul Doru Bălăşoiu de la Societatea Argeşeană. În aceasta prima de sus iată totul este ok. În fotografia de jos tot ok.


Dragan este cel care construieşte scene pe care au urcat Madona şi alţii totodată patronul de la Back Stage din Topoloveni, apoi în mijloc Dan Bitman (cu ochii închişi probabil şi el emoţionat de primirea călduroasă surprins de colegul meu care nu este fotograf) şi eu florian silişteanu aproape ca un poet mândru că sunt contemporan cu oamenii frumoşi inconfundabilii Holografi

Dan Bitman prins la un interviu

animatoare din Back Stage

Dorina Duruian de la televiziunea ARGES TV patronată de Cornel Penescu

Holograf

Se cânta- Să nu-mi iei niciodată dragostea






HOLOGRAF pur şi simplu HOLOGRAF


Primăvara vine odată cu tine- un cântec nou semnat HOLOGRAF



fotografii făcute de Iulian Bădiţă, în timpul liber arbitru de fotbal, agent de publicitate la Curierul Zilei şi mai nou şofer şi fotograf frate şi prieten cu mine

2 comentarii:

  1. SILISTEANU,esti un mare TAMPIT!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=RiJ0YqLFCio&feature=related
    AICI PUTETI SA-L VEDETI PE JUSTITIARUL DIN HUNEDOARA

    RăspundețiȘtergere