duminică, 22 februarie 2009

Despre Romania mea- alte cîteva imagini din timpul Festivalului Muzical Curierul Zilei...poze mai vechi...God bless America

Festivalul acesta l-am gîndit cu foarte mulţi ani în urmă.Preşedinta trustului de presă Curierul Zilei, doamna Marilena Baraţă a îmbrăţişat ideea şi proiectul a prins contur. Acum sosesc participanţi şi din alte ţări.Anul acesta 2009 nu se ştie cum va fi! Din cînd în cînd scot de la naftalină fotografii.Ca şi azi 22 februarie 2009.

În recital NICO

în recital RĂZVAN CRIVACI.La mijloc Elida Baraţă colega mea de scenă cu basc şi barbă eu prin 2003

Andreea Dumbrăvescu acum Mihai, eu şi Elida prezentatori

eu în timpul repetiţiilor

Serghei un pianist care a obţinut în festivalul nostru Marele Premiu.Serghei din Republica Moldova

Marilena Baraţă, Dan Dimitriu, regretatul Şerban Georgescu şi Andrea Dumbrăvescu Mihai

Învitată în recital SILVIA DUMITRESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu