sâmbătă, 14 decembrie 2013

din fericirile lui florian din 13 decembrie 2013 in america in folsom ...din linistea zilei din...inima...o liniste pe care o doresc si celui care se uita acum aici ii doresc mai putina inversunare ii doresc ...pace....ii doresc sa inteleaga faptul ca se poate si fara saci de bani se poate trai in armonie...sunt fericit fiindca sunt respectat sunt fericit ca am respectat sunt fericit ca mi am luat muzicuta >)) lee oskar sunt fericit ca am intalnit oameni care au vazut si vad in mine ceva ca ma respecta ...sunt fericit ca intalnesc OAMENI ...God bless America!










 ieri ...



 nu clacsoneaza nimeni nu scartzaie rotile nimeni nu scuipa nimeni nu injura nimeni....











 in folsom in orasul vechi....america este exact ca in filme....cu oameni pasnici cu oameni educati cu oameni pur si simplu cu demnitate cu oameni care zambesc natural cu oameni tineri copii sau in varsta oameni cu mare bunsimtz oameni pentru care normalitatea nu este un spectacol




 imagini dintr un anticariat


 aparate de barbierit
 o prea frumoasa cutie de lemn in care cu multi ani in urma stateau regulamentar in pozitie de dreptzi si drepte....tigari foartre foarte scumpe....aceasta cutie a intrat in patrimoniul fericirilor mele>))

 minuta gara din folsom
 sia cum urmeaza ceva nemaipomenit....ceva care functiona prin america inca din 1947....cutia muzicala tonomatul....acesta functioneaza perfect si este pus la vanzare pentru....9000 de dolari (noua mii de dolari)


 bratul mecanic nu are nici o abatere..totul este exact ca in...1949

 nimeni nu arunca mucurile de tigari pe jos nimeni nu arunca de la seminte cojile nimeni......



 cu patinele pe gheatza artificiala
 se lassa seara peste folsom...se aprind copacii >))
 God bless America
 si....cutita mea din lemn...nu stiu de care... fuente fuente opusx hand made in dominican republic

 pai da...am pus iar in uitare cartea pentru invatat regulile de circulatie in state....se vede si aici ..uitata...
 si muzicutza mea adevarata.....una dintre cele mai cautate marci din lume...in eurapa se gaseste foarte rar un asemenea instrument aceasta marca....muzicuta !
 muzicuta harmonica by tombo lee oskar t.m. made in japan  .....mi am dorit mereu acest instrument.... este considerat instrumentul orbului...e atat de micutz incat nu ai posibilitatea sa i observi...apucaturile!...am inceput sa l studiez...in romania exista un campion un rege al muzicutei..marcian petrescu...imi trece prin minte sa incep sa studiez si sa pun la drum...poemul muzicutei....in felul meu....






 pusculitza poetului >))


 loto pentru azi si maine....>)) ca azi ...azi...dar mai bine tac>)) am fost rasfatzat cu...muzicutza si cutiutza....si un card bancar ...al meu..legal curat bun ...si...golas>))..deocamdata

 lucram fericind