sâmbătă, 9 octombrie 2010

Corso Buenos Aires

nu credeam că pe corso buenos aires mai ales sâmbăta se cheltuie un milion de euro Noi am avut o înţelegere cu irma dacă ştiam mâncam la alt restaurant - m-am certat cu o ţară vecină nu vă spun care - cred în traian - marţi mă întorc în piteşti Sunt fericit
Ştiu pe de rost un refren devin otevist nu mai pun virgule şmecherii trag din aceeaşi ţigară prietenii mei sunt străini după douăzeci de ani apar dizidenţi am o monedă
pe una din feţe destinul
aştept

pe vevevepoeziepunctro a intrat un virus dom firică se dă mare că ninge hai mă bătrâne şi taci din zăpada ce vine lasă-i un bilet scrie cu negru te-am iubit după potop vine doar gândul multe dintre femei m-au uitat să ţii minte când te-ai născut - dacă vrei îţi dau buletinul meu
ce mai faci

m-am lăsat de fumat am cinci luni mi-e milă toţi vor să devină poeţi cărtărescu are succes la televizor nu da mă pun deoparte o hârtie de-o sută se face jumătate de an de când a murit tata când îţi pleacă părinţii fă ciocul mic joc de glesne nu mai plânge ca prostul eşti mâncat degeaba ţii post Domnul nu se îmbracă în blugi când vrei tu
cineva a strigat


de aceea vă spun
în gutui pasărea tace

cântecul nu





Italia - 09 octombrie 2010 - Milano

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu