luni, 4 octombrie 2010

4 octombrie

....lucrurile încap oricum în golul unei idei
Azi a fost născut Florian Pittiş . Nu prea am văzut prin media semne. Tot azi a murit şi mama preşedintelui Traian Băsescu. Dumnezeu să o odihnească în pace. Spre deosebire de colegii de breaslă din planul local nu am contracte cu partidele pe nici un plan mutual sau aducător. Îmi asum riscul! Scriu de multă vreme pro Băsescu!Din convingere! Am încredere în omul ăsta. Am încredere că va face cumva să ne unească aşa cumva şi nu pr toţi tocmai ca să putem scăpa de şantajiştii de prin presă să putem scăpa de nemernicii care au luat la pachet întreprinderi care au pus stăpânire pe tot ce a construit Ceauşescu fără măcar să fi pus o cărămidă, să scăpăm de poliţişti corupţi de indivizi bolnavi, mincinoşi, de specimene de genul unui fost consilier piteştean Ion Neguş pericol public pe toate fronturile, înhăţat azi de poliţie!în sfîrşit- de viermişori care fac pe ziariştii fără ca măcar să fi scris vreodată la un ziar dar care şi permit luxul de a învinui oameni fără măcar să parcurgă scara deontologiei şi aşa fărâmată, încredere că fiecare om la locul său de muncă va respecta suprem fiinţa de lîngă el şi tot aşa...o modernizare pur şi simplu cu Dumnezeu în inimă.Sper asta tocmai acum când aproape toţi îi sunt împotrivă. Avem în plan şi cîţiva piţigoi locali şi ceva piţipoance cărora mai întâi le lăsăm în vitrină un pic de justiţie.Dacă nu se face lumină sunt foarte sigur că Dumnezeu va face!Altfel să ne auzim de bine! Tot azi mi a venit o ideie!O carte nouă. Un fel de înţelepte gânduri!Nu ştiu de unde -mi vin.Prietena mea foarte bună medic în Felix , Ioana Negoiescu îmi tot spunea să scriu ce vorbesc pe strada pe msnger la un ceai, etc. În urmă cu câţiva ani sora mea de la Chişinău umbla într-o noapte cu carneţelul în spatele meu şi asta în timp ce defilam prin struna frăţiei şi a prutului mă ruga uneori să repet ce am spus dar eu uitam....
Nu ştiu de ce strigar nu ştiu de ce 81 şi nici 33.Dacă aş dori imediat aş găsi 77 de explicaţii-Nu vreau! Cugetările următoare le adăugăm şi le postăm pe... www.poezie.ro



Strigar - 81 de coate, 33 de însuşiri

Primul cot
femeia nu este o excursie nu este o veioză pe care o aprinzi doar noaptea ea este pur şi simplu o lumină

însuşirea 3
nu trebuie să te abţii sunt doar o surpriză unul pe care uneori lumea il pune să stea de şase când vine Domnul...iar eu neştiind să fluier imi fac doar cruce

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu