miercuri, 23 iunie 2010

Mămăligă de România Dan Diaconescu OTV (2)

În ziarul de ieri, pe ultima paginã, am avut ocazia sã las un scurt comentariu referitor la ceea ce se întîmplã cu Dan Diaconescu. M-am uitat pe toate posturile tv. Ca sã pot lua pulsul, sã înțeleg mai multe. Înclusiv pe OTV, unde tot felul de inși se perindã și își dau cu pãrerea. Cel mai enervant mi s-a pãrut însã unu Nicu Ghearã, un înfumurat și miștocar notoriu care, spre deosebire de alții, are o aroganțã ce nu se susține. Și mai tolomaci cei din platou, care nu au sesizat ironia la adresa presei și care, ori din fricã, ori din pupincurism, fãceau pe proștii. Un pic dezamãgit sînt de Florin Bichir, la care mã așteptam sã vinã cu o reacție de genul: Bãi, Nicu, ia lasã-ne în pace și vezi ce se mai trage pe nas prin lume! Dar sã revenim la Dan Diaconescu. Nu știam cã are bloc de nu știu cîte milioane de euro, nu știam cã are elicopter, iaht, mașini ultrascumpe și mai cîte altele. Am rãmas un pic surprins cînd am vãzut, pe Realitatea TV parcã, sau nu... pe Antenã, la Acces... sau nu... la Acces direct era transmisiune de la Caracal... În fine, nu mai conteazã unde, am rãmas surprins sã vãd așa imperiu. Fiindcã nu mai fumez, am zis sã stau blînd și sã nu mã grãbesc în afirmații.

La averea lui Dan Diaconescu am contribuit și eu. Cel puțin cu 20 de euro. Am contribuit cu plãcere, cu bucurie, cu... drag, dacã vã vine sã credeți, și asta pentru cã mã impresiona cînd vedeam cã ajutã oamenii sã-și caute dreptatea. Mare lucru! Dacã înmulțim 10 milioane de telespectatori pe lunã cu 10 euro și cu prețul a 10 ani vom descoperi cã Dan Diaconescu are avere de încã 9 ori mai mare de ce am vãzut la televizor. Important este cã Diaconescu nu a luat din banii mei de luminã, din banii mei de motorinã sau de alte cele, nu m-a șparlit cu nimic. Și atunci gîndul trebuie sã fie unul de... bine. Bravo lui! Și chiar bravo! Unde scîrțîie un pic treaba este cã, tot din auzite, am înțeles cã plãtea foarte prost angajații, or, aici este cel mai mare pãcat! Absolut nedemn! Dar nici asta nu știu clar, și cum, pe bunã dreptate susține mereu Marilena Barațã, președinta trustului nostru de presã, ei bine, prima și prima datã trebuie sã triumfe PREZUMțIA DE NEVINOVÃțIE. Fãrã doar și poate așa este. Mai am neclaritãți. Acum șase ani, mi-am luat tãlpãșița de la Curier, cu acordul stãpînei, bineînțeles, și am încercat sã dezvolt un brand la nivel național. Este vorba despre Mani­festul Român, un sãptãmînal de informare și atitudine, pus la cale cu creierul meu, dar și cu susținerea moralã a unei iubite din Sibiu. În fine... Sã mã credeți, și existã dovada chiar la OTV, sã mã credeți cã foarte mare publicitate mi-a fãcut... GRATIS... atenție!, GRATIS, chiar Dan Diaconescu, citind la orã de vîrf editorialul meu, scrisoarea mea cãtre Bãsescu, atunci, la început de drum. Și a mai repetat asta. Gestul lui Dan Diaconescu m-a bucurat enorm. Nu mi-a cerut șpagã, nu mi-a cerut nimic, absolut nimic. Prețuia faptul cã un tînãr încearcã, mãcar încearcã, sã facã și el ceva. Sigur cã da, m-a îngropat și pe mine Rodipetul, cum i-a îngropat pe mulți. Dar gestul lui Dan Diaconescu nu-l uit. Și pentru asta mã ridic sã-l apãr așa cum pot. Și, mai altfel spus, încep sã înțeleg, cu chiu, cu vai, și demersul anchetatorilor. Îl țin pe DD încã 29 de zile. Pericol public Dan Diaconescu? Ei, aș! Sînt sigur cã greșim în primã instanțã, fiindcã ne gîndim cã la ieșirea din arest nãvãlește Dan și ia lumea la pumni. Cred cã pericol public se referã la faptul cã e posibil ca acel învinuit sã roteascã hîrtii, sã dea telefoane, sã acopere sau sã descopere cine știe ce inginerii. Aș da o fugã la OTV și aș spune cîteva lucruri. Alãturi de o parte dintre cei care îi sînt cu adevãrat aproape lui Dan Diaconescu. Pãmîntul se învîrte parcã prea repede! Pe mîine!

2 comentarii:

  1. Limbaj vulgar promovat la OTV.Alo,CNA, se-aude?

    http://brasovean2008.blogspot.com/2010/06/alo-cna-se-aude.html

    RăspundețiȘtergere