marți, 13 octombrie 2009

0ctombrie Budapesta ..urmeaza Beograd...God bless America




in restaurantul hotelului Charles din tara Budapesta cu capitala in Ungaria











12 octombrie in centru Budapesta













12 0ctombrie dimineata Aeroportul din Budapesta.Numa ce ma gandeam nu cumva intalnesc un cunoscut o ruda o pasere in dimineta budapestei. Si cum ma gandeam dimineata fiind numa ce aud strigand SILE! Ma uit si nu /mi vine sa cred....Sunt in Budapesta adica nu in Budapesta ci in aeroport...Deschid ochii si ma bucur ca Domnu m/a auzit....Ei bine nimeni altul decat.....domnulllllll Bogdan Geana / foto dreapta/azi om cu functie prin diplomatie.M/am bucurat mult ca l/am reintalnit pe fratele Bogdan Geana In mijloc este un domn....am uitat numele stiu doar ca fratele Bogdan si domnul acesta il asteptau la aeroport pe Niculai Constantin Munteanu





cai in drum




pana sa trec dincolo de granita patriei am oprit un pic sibiului ca sa vad si sa salut pe Calin Samarghitan si cainele sau unic in lume


Samarghitan Serafim tinut intre dinti si cainele unicul lumii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu