luni, 20 aprilie 2009

Israel 9 Jerusalem Sfânta Lumină înainte+după Paşte 18 , 19, 20 april 2009 Sanctitatea Sa Theophilos III Patriarh Jerusalem şi a toată Palestina (II)

Numele meu de botez este Florian. Cel de familie întreg Stoian Florian.Ca poet sună aşa: Florian Silişteanu. Sunt născut la 7 luni undeva în Siliştea de Argeş. Nu ştiu de ce simt că în inima mea se află ceva sârbesc. Voi căuta. Am avut bucuria de viaţă ca în urma unui miracol să ajung în Jerusalim. Să văd cu ochii mei şi încă de două ori Sfânta Lumină Lumină Sfântă chiar înainte cu probabil juma de ceas înainte de a se aprinde. Au mai văzut şi alţii.Nu mulţi. Dacă Domnul a vrut aşa Slavă Lui. A fost întîmplată ca un miracol această venire în Jerusalem Cel Sfânt. Măicuţa Theodora de la Aşezământul Românesc secretară căreia îi mulţumesc mi-a spus că prin această întîmplare de fapt a fost voinţa Lui ca să vin. Să vin să cer iertare şi am cerut acolo chiar în Mormântul Sfânt după ce am apăsat cu inima pe Drumul Crucii alături de mii de pelerini din lumea întreagă. Nu am sperat niciodată nici nu am avut curaj să sper că voi primi această bucurie sau..că nici nu ştiu să o numesc. Sunt aici peste o sută de fotografii pe care le-am făcut în cele cîteva zile petrecute aici în Jerusalem. Am o listă lungă de julţumiri. Şi lista aceasta e întruchipată în fotografiile pe care le-am pus la dispoziţie fără absolut nici-o obligaţie din partea cuiva. Mi-aş dori ca şi dumneavoastră să simţiţi pace în suflet să vă bucuraţi de cei dragi să...vă fie luminos în inimă şi împreună fiecare rostuind cu viaţa să să putem deveni mai buni să iubim curat să cinstim mai cu seamă Numele Lui Isus Hristos care a înviat iată să....spunem Hristos A Înviat!


în curte la Biserica Românească din jerusalem










alături de călugărul Serafim de la Athos




















alături de Sfinţii Părinţi Ieronim Creţu Superior al Aşezămintelor de la Jerusalem Iordan şi Erihon şi David părintele misionar
Protosinghel Valerian Radu de la Catedrala Mitropolitană Iaşi..




Printre foarte puţinele acreditări a fost şi aceasta ...aşa am putut fi foarte aproape chiar în faţa Sfântului Mormânt de mai multe ori în ziua de 18 aprilie 2009 când am avut marea bucurie de a vedea de două ori Sfânta Lumină
am vrut să văd cum e să porţi un costum din acesta













Protosinghel Serafim slujitor în Biserica Românească din Jerusalem venind cu Sfânta Lumină




Mi-am făcut un frate mai mic pe domnul Caesar student la teologie în Bucureşti












2 comentarii:

  1. Buna seara, domnule. Intamplator, am dat de acest blog al dumneavoastra. Aveti o gramada de postari cu locuri interesante, precum aceasta despre Ierusalim.
    Pozele mi-au facut o deosebita placere, dar mare mi-a fost mirarea cand am inceput sa le citesc descrierile incoerente, ingramadite, fara cap si coada, fara semne de punctuatie.
    Observand acestea,mi-am aruncat un ochi si peste "Despre mine"-ul dvoastra. si am vazut acolo ca ati avut si aveti o intensa activitate literara.
    "Membru al Uniunii Scriitorilor", mi-am zis "singura explicatie plauzibila ar fi ca omul asta incearca sa foloseasca o expresivitate aparte in scris." Apoi m-am gandit si la alte variante, cum ar fi un simt al umorului dezvoltat si,in consecita, folosirea unui stil,asa,mistocar.
    Dar, ca sa fiu pe de-a-ntregul lamurita, poate mi-ati putea da chiar dumneavoastra raspunsul.Ce-i dom'le, cu ciudatenia asta de blog, la urma urmei??

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu stiu înca.Este o alergare doamna...nu va opriti..mergeti mai departe...cu sanatate si bucurie.

    RăspundețiȘtergere