duminică, 12 aprilie 2009

Israel 2...12 aprilie 2009 Motzkin...cimitirul din chibuţ mazaric


paserea de lîngă casă

pe 10 aprilie am cumpărat un bilet la loto. Azi pe 12 am văzut rezultatele.Biletul meu cîştigător este şi are 4 numere din 6. A fost prima dată cînd am jucat loto în Israel

Dispensarul din Chiriad Bialic

la intrare în cimitirul din Chibuţ Mazaric, făcut de supravieţuitorii cehoslovaci de la Auschwitz


Eu cu nenea Sami maestrul meu ceasornicar la mormântul doamnei Adela soţia lui nenea Sami (Graciani Saletai). Am fost onorat să aduc un omagiu fiindcă doamna Adela era un om minunat


nenea Sami a făcut un pic de ordine la mormântul soţiei sale

acest cimitir este singurul cimitir comun din zona Haifa adică locul unde sunt înmormîntaţi creştini şi evrei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu