sâmbătă, 21 martie 2009

COINCIDENCE!? Coincidenţă?!.........God bless America

Cine si-a inchipuit vreodata acest lucru?
INCREDIBIL
1) Indoaie o bancnota de 20 de dolari odata pe lung...

2) Indoaie-o din nou dupa cum urmeaza:


3) Indoaie-o inca odata ca mai inainte (...si vezi Pentagonul...)

4) Acum intoarce bancnota indoita si priveste...

Ce coincidenta?! O simpla indoire geometrica a bancnotei de 20 de dolari iti arata o premonitie catastrofala !!!COINCIDENTA? TU DECIZI DACA DA SAU NUAsta nu este totul. Dupa ce ai vazut ....... Prima data - Pentagonul in flacari

Apoi - Turnurile gemene.

Uite ce vezi acum ...

TREI COINCIDENTE PE O SIMPLA BANCNOTA DE 20 $
Si asta nu este totul!! 9(luna) + 11(ziua)=20 ($)

EXPLICATI.

Toate acestea le-am primit pe mail şi mi se pare interesant de explicat

4 comentarii:

  1. parte din planul (masonic) ce urmareste ca prin hegemonia americii, in prima faza, sa se ajunga la guvernul mondial.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma pis pe cacaturile voastre voi in loc sa va relaxati si sa stati la televizor voi aveti chef de tampeni si SF - urii

    RăspundețiȘtergere
  3. super tare frte ,daca o iei asa cum e,dar daca te mai gandesti un pic..hmmm

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai decat sa urinezi pe ele, daca vrei, ca tot prost ramai. Nu te ajuta sa faci rost de creierul de care, se pare, ai urgenta nevoie.(ala din 8 Martie 2010, 07:21)

    Si mie mi-a trimis cineva un mail luat chiar de aici, cred. Avea acelasi text. Eu am un fel de teorie apropo de Templieri si Illuminati, dar nu sunt inca sigur. Imi zicea cineva de "Pendulul lui Foucault", ca ar fi scrise acolo tot felul de chestii in legatura cu organizatiile astea oculte. Faceti rost de carti si uitati-va si voi. Sunt pline de tot felul de chestii interesante, cel putin atat cat am citit eu.

    RăspundețiȘtergere