miercuri, 1 octombrie 2008

God bless America -ziua 7- Uneori greierii mei


adrian

drum în lucru

diana

dragostea mea

uneori greierii mei






doar răspunsul zilei mai așterne noaptea celuilalt
ca un altfel de soldat
când se-arată numelui când se poate lecui de-nălțarea mâinilor peste ziua câinilor

te-aș trăi
poate cântecul acesta are rostul unei alte calde primăveri tu plângând altei zile ce-a fost ieri
poate chiar acum dinspre inimă se -arată alt strigar de seară
doamna mea dedin afară

uneori greierii mei cântă altfel din trecut
îi aud
unui sunet i se prinde anotimpul unei alte depărtări doamna mea dedin afară suspinând a rodie
saltă iar în zodie drumului din cununa frigului

aș purta la brâu distanța
uite asta care știe pe de rost toate stelele
dezbrăcând umbrei cămeși numa nume să nu-i coși
uneori greierii mei în timpanul zilei tale

numără încetinind cealaltă zare




Hagerstown-USA
după amiază



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu