sâmbătă, 4 iulie 2015

florian silișteanu, poet român, despre america! azi, 4 iulie 2015- sacramento- california- usa

dragă america!
să știi că te iubesc foarte mult, că îți doresc numai bine, că sunt onorat și că sunt mândru să te cunosc.
am mai spus , uneori, mă uit pe cer , după nori, să văd cum arată Dumnezeu! eu știu că ești binecuvântată, știu că ești puternică și mai știu că mulți din poporul meu s-au făcut oameni, aici, în inima ta care bate frumos, care bate în ritm, unul al demnității, al atitudinii!
dragă americă! sunt oarecum emoționat! aș fi vrut să fi făcut și eu pentru tine niște lucruri ....dacă încă nu am reușit, încerc măcar, cu toate puterile mele, cu întreaga conștiință, încerc să le păzesc cu strășnicie, pe cele făcute de alții.
să știi dragă americă, și nu fac un secret din asta, nu spun în șoaptă, să știi dragă americă despre mine, florian al drumului, să știi că îmi este dor și de românia mea . n-a fost ea o nație prea însemnată și nici acum nu dă pe din-afară cu o atitudine de lider, dar...în românia mea sunt și oameni frumoși, drepți, truditori și onești, inimoși, harnici și cu demnitate! mă mândresc cu ei și...cred eu...și ei se mândresc cu mine!
nu știu americănește și nici cu hotdogii nu mă pricep la muștar! încerc și eu să devin cel puțin simpatic, măcar ca poet, și, în locul ferestrelor prin care blând răsare soarele , pun cu drag câte o mușcată , nu cumva să uit că dintre toate distanțele lui Dumnezeu, cea mai frumoasă este...iubirea!
în încheiere, dragă americă, în încheiere îți doresc numai bine, un bine pe care nu l-ai așteptat niciodată de la alții, ci l-ai muncit tu, singură cu de Domnul înainte!
God bless you dragul meu camarad, american , indiferent în ce înălțată vorbire te-a născut mama ta!

florian silișteanu - poet român - 4 iulie 2015, sacramento, usa


 de pus în ramă și în înțeles .: eu, florian silișteanu, poet român , nu am avut nici-o dată două mame! nu fac parte din categoria celor care sug la două țâțe!:) iertați vă rog! nu sunt dintre cei căldicei, nu aștept să văd care dintre mămuci e mai bună, mai generoasă, nu! eu nu sunt așa! sunt liber cu inima mea,cu tot sufletul meu, cu tot ceea ce mi-a pus Maica Domnului, și mie...să pot duce prin lume, în felul pietrelor, în felul de pasăre, de om și de distanță....să pot duce cumva, și eu...bucurie, Domnului!