marți, 6 ianuarie 2015

florian silișteanu - 6 ianuarie 2015 - anunț cu drag, cu stare cu mere și cu stea cu destin de dumneata : www.radioteiubesc.com se mută în casă 9 ( peste 150 de cutii și saci cu aparatură cu bulendre :)) cu diode cu răsfăț, cu cheltuială și apăsare de inimă, cu de toate la drum nou! mi-a trecut prin minte că e posibil ca sub formă de voluntariat cineva de prin zona sacramento să-mi dea o mână de ajutor:) am eu niște prieteni moldavi și câțiva prieteni din comunitatea românească și știu că vor da o mână de ajutor ca www.radioteiubesc.com , (primul post de radio online în limba română din statul california) să ajungă în scurt timp unul dintre cele mai bune posturi de radio în limba română de pe teritoriul americii. deocamdată mulțumesc daniela morgenstern! de bucurie punem un poem care să se potrivească la cheie cu această fotografie Lătra spre stele un ultim dumicat de pâine poezie [ ] se închină din dragoste poeţilor ce au strecurat miraculos cisnădioara printre munţi - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - de florian stoian -silişteanu [florian stoian- silisteanu ] 2009-06-23 | | Când l-am visat pe Dumnezeu dormeam de unul singur printre spice striga din mări un peşte dând din bice peste solzi durea spinarea din icoană se ascundea murirea pe sub fuste doamnă şi cred că l-am visat pe Dumnezeu repet mereu şi mă prefac ba în paltonul lui ba în căsuţa unui câine lătra spre stele un ultim dumicat de pâine fusesem surd alunecam prntre urechile de frig pe drum trecea mireasa unei pietre în cer se pregătea de nuntă o ultimă necunoscută umbră mută aveam ceva salam îmi cumpărasem straiţă creştea din ea un strugure se înteţea puterea focului curgea peste distanţe viaţa cusută strâmt cu aţe apoi am scos pe masă vinul bun sorbea din el un greiere venise din lumea lui scăpat văzusem pentru prima dată greierele beat mi-au desenat pe un perete peştele se pregătea de scos din zid poeme cleştele

florian silișteanu - 6 ianuarie 2015 - 
anunț cu drag, cu stare cu mere și cu stea cu destin de dumneata :
www.radioteiubesc.com se mută în casă 9 ( peste 150 de cutii și saci cu aparatură cu bulendre :)) cu diode cu răsfăț, cu cheltuială și apăsare de inimă, cu de toate la drum nou! mi-a trecut prin minte că e posibil ca sub formă de voluntariat cineva de prin zona sacramento să-mi dea o mână de ajutor:) am eu niște prieteni moldavi și câțiva prieteni din comunitatea românească și știu că vor da o mână de ajutor cawww.radioteiubesc.com , (primul post de radio online în limba română din statul california) să ajungă în scurt timp unul dintre cele mai bune posturi de radio în limba română de pe teritoriul americii. deocamdată mulțumesc daniela morgenstern!

de bucurie punem un poem care să se potrivească la cheie cu această fotografie

Lătra spre stele un ultim dumicat de pâine
poezie [ ]
se închină din dragoste poeţilor ce au strecurat miraculos cisnădioara printre munţi
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de florian stoian -silişteanu [florian stoian- silisteanu ]
2009-06-23 | |

Când l-am visat pe Dumnezeu dormeam de unul singur printre spice striga din mări un peşte dând din bice peste solzi
durea spinarea din icoană se ascundea murirea pe sub fuste doamnă
şi cred că l-am visat pe Dumnezeu repet mereu şi mă prefac ba în paltonul lui ba în căsuţa unui câine lătra spre stele un ultim dumicat de pâine
fusesem surd alunecam prntre urechile de frig pe drum trecea mireasa unei pietre în cer se pregătea de nuntă o ultimă necunoscută umbră mută
aveam ceva salam îmi cumpărasem straiţă creştea din ea un strugure se înteţea puterea focului curgea peste distanţe viaţa cusută strâmt cu aţe apoi am scos pe masă vinul bun
sorbea din el un greiere venise din lumea lui scăpat văzusem pentru prima dată greierele beat
mi-au desenat pe un perete peştele

se pregătea de scos din zid poeme cleştele