sâmbătă, 12 octombrie 2013

insotitorul de soarta al omului rotitor in sua - turneul unui poet roman printre ai lui- internat dd urgenta intr un spital in texas - timpanul de la urechea stanga perforat

sa o  luam incetisor 
ca rrumanu este iute la interpretari
1. Fericit ca am scapat de harmalaia de prin romania de smecherii care nu te lasa  sa dormi linistit pana dimineatza fiindca invart rotile masinilor fericit ca nu mai dau nas in nas cu mari ziaristi deontologi carora le pute portmoneul de bani... din publicitate desigur ,fericit ca am fost invitat sa povestesc poezii din dragoste prin bisricile ortodoxe Iincepand cu biserica parintelui florin david din florida...fericit fiind am cam alergat printre ierburile texane cu capul neacoperit ceea ce a facut ca un curent  puternic sa ma puna...la pamant.
2. Pana sa plec din romania mi am pus repede la punct o asigurare medicala la o firma din austria.
3. Dupa mai bine de 50 de ore in care am crezut ca voi reusi sa rezist unei dureri absolut dar absolut cumplite am capotat si cerut ajutorul.
4. Poate ca daca nu traiam un asa eveniment nu as fi avut niciodata sansa de a vedea cu ochii mei cum se desfasoara cu cata NORMALITATE se desfasoara un mecanism medical serviciile medicale in ...america.
5 in romania normalitatea este privita ca un spectacol
6 am ajuns asadar la un spital la urgentza in fairfield texas
7 prea multe nu am descoperit decat dupa doua ore de investigatii (timp in care mi s a recoltat sange mi s au luat pentru analiza urina, saliva si o multime de altele Timp alocat absolut cu precizie (urmand ca dupa cele doua ore sa mi se administreze antibiotice si tot felul prin perfuzii abia la cca 10 minute incepand sa realizez ca sunt...inca viu
8 multumesc doctorului muhamed i khan colegelor asistente multumesc in mod special oanei multumesc crisinei multumesc lui vali lui mirela si badia fratii mei multumesc lui doru si multumesc pur si simplu pentru ocazia de a vedea si intelege mai bine lumea viatza  normalitatea.
9 va ajunge vreodata romania macar la degetul mic al demnitatii al simplitatii poporului american? Nu va suparati...
Nu va suparati
Niciodata

De ce?
Pai pentru ca noi ne frecam imediat mainile dupa ce I dam in cap unui ins care are un pic de atitudine un pic de demnitate
10 sunt fericit. Medicamentele pe care le iau au costat 148 de dolari si au fost platiti din banutii pe care ii mai aveam. asigurarea a fost ok si a acoperit tot. Nu am deranjat pe nimeni. Sunt fericit ca pot sa mi platesc fara sa mi se ceara sa rasplatesc prin munca gestul celor care au Iinredere in mine care tin la mine

O otita crunta ar fi pe romaneste diagnosticul una cu un timpan ciuruit ...de infectie....sa auzim de bine
Daca am postat fotografiile si un mic comentariu am facut asta doar ca sa subliniez fortza si limpezimea ... ceea ce face ca un popor o societate sa ramana unita poporul american E un exemplu...cu o suta de ani inca inaintea...oricui.
Cred Iin romania dar nu in romania lui mazare nu in romania lui rosca stanescu nu in romania celor ca ei foarte foarte multi la numar insi care au manipulat si directionat in timp alte mii de oameni la fel ca ei din popor ...lasi slugi smecheri prefacuti . Eu iubesc romania aia fara ei. Ea exista si va deveni si mai mare si mai frumoada fara mii de evazionisti fara pile fara relatii fara pupat in cur fara trust de presa care pute de la distantza a slugarnicie pe bani....si tot asa