vineri, 7 decembrie 2012

fericirile lui florian


poezie [ ]
mirelei mele cu dragoste

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [florian stoian- silisteanu ]
2012-12-07  |     | 


sunt fericit că împărțim mirosul acestei gutui din care a mușcat Domnul
că atunci când plouă ești lângă mine așteptând să pun de cafea
că nu am învățat să mă supăr că nu pot să urăsc sunt fericit că mă iubești pur și simplu că te iubesc înalt
sunt fericit că pot aprinde frigului din oameni un chibrit că ei pleacă și vin din aceeași pasăre care aduce și nu mai desface sunt fericit că trăim primul nostru crăciun și că prima ninsoare are timpanul întreg că strigarul acestui destin e al nostru și că tu ești cea mai frumoasă femeie
sunt fericit că amândoi ascultăm la radio country sunt fericit că faci cea mai bună ciorbiță din lume că mă răsfeți că dai din ciumbuce și că mă lași uneori să țip ca un nebun spre marginea lumii ca să nu bată în geam cealaltă pasăre neagră și rea sunt fericit că ne ținem în brațe că mușcăm pe furiș din gutuia lui Dumnezeu
sunt fericit că ieri în Biblioteca Academiei Române am descoperit în Caietele Preacuviosului Părinte Daniil de la Rarău (Sandu Tudor), la pagina 76 am descoperit această lumină:- Adevărul e unul și veșnic. El este Dumnezeu. Și fiindcă Dumnezeu e dragoste Adevărul e Pâinea Vieții.De aceea Adevărul se dăruie în nesfârșite chipuri. -
Sunt fericit că nu te-am mințit niciodată cu nimic sunt fericit că m-ai iertat când am greșit ca să pot deveni numai al tău
sunt fericit că în sfârșit suntem acasă