miercuri, 12 octombrie 2011

e vremea pentru atitudine timpul in care evazionistii hartuitorii si mincinosii trebuie sa plateasca / iata una dintre dovezi ca am fost in pakistan

ieri cu giulio armanaschi unul dintre oamenii care au crezut in mine.
punem la cale o carte care se va numi
pur si simplu du te si latra
. avem inregistrari din lunga perioada petrecuta in mijlocul unor indivizi care au facut din evaziunea fiscala un titlu de glorie care au santajat au mintit au agresat sexual angajatele etc
in pagina de azi avem un extras din data de 24 luna XI anul 2001 aeroportul din dubai hotel international dubai international hotel, loc in care am stat pret de trei zile dupa ce am fost pus la avion din aeroportul din karaci / pakistan cu pasaportul retinut, pasaport pe care l/am primit la imbarcare spre romania in avionul companiei tarom
ora la care am parasit camera...se vede in extras zero trei si nouasprezece minute / cu putin inainte de a ma trezi in camera de hotel cu politistul arab care avea sa ma insoteasca la avion.