duminică, 31 iulie 2011

unele chestiuni care tin de nuntasul roman care din greseala a ajuns la alta biserica la alta nunta...pana la urma la nunta fratelui adrian ciulei


aici este unde canta fratele adrian ciulei dupa cum observati si miresica si cantareata sunt incantate

aici sunt doi dintre oamenii la masa carora am stat

aici repede sa ma fotografiez cu fratele adrian ciulei si mireasa lui spun repede fiindca era ora 19 fix iar eu pierdusem deja 5 ore astepatand fericitul cuplu pe la o alta biserica

camelia si adrian


sosind

iar sare din program fotografia si este postata oarecum nefiresc asa ca ordine zic

in fata acestei imagini am suferit primul soc si asta fiindca gresisem biserica. pe mireasa nu o cunosteam dar pe mire da.dupa cateva secunde imi dau seama ca e mai bine sa o iau la sanatoasa ca nenea acesta din imagine mirele zic e prea solid si sigur nu e fratele adrian ciulei din maryland usa

aici o tigancusa in curtea bisericii sfantul Nicolae de la intersectia morarilor cu nu stiu ce strada ceva cu basarabia daca nu ma insel

aici sunt ceva nuntasi dar nu din poporul meu sunt oameni care nu au gresit biserica

aici o crestina in poarta la Sfantul Nicolae

computerul sau programul iar pune aiurea poza in aceasta este dovada ca am ajuns macar ca am ajuns la restaurantul care trebuia


aici vorbesc cu marie nu i spun ca am gresit locatia sfintilor ci numa ma plang ca s flamand si falit vai pacatili meli


poetul florian silisteanu pe morarilor la Sfanta Biserica Cu hramul Sfantul Nicolae

ce frumos!