duminică, 17 aprilie 2011

excelenta editie simfonia lalelelor 2011 stele struguri ingeri si flori prieteni si distante chearli ceaplin la pitesti la simfonia lalelelor







chearli ceaplin a fost la pitesti. in prima faza am dorit sa stiu cine este statuia cine este aceasta piatra miscatoare sub care se ascunde statuia. prima data l/am zarit mergand in afara personajului dar tragand dupa sine cutia , vopseaua alba, destinul. Am zis ce este si cu nebunul acesta . La intoarcerea mea spre viatza am descoperit o mare de oameni care si folosea copiii impingand cumintenia aproape de piatra alba cu mustata de viul Chearli. Mi/a parut rau ca nu am avut trecere de inima sa merg sa l intreb pe acest om perfect facut pentru a respira statui.maine insa poate l mai gasesc si aflu cine este si de ce este.o sa dam de veste si clovnii au avut mare trecere




si florarul stefan dancus a avut trecere... la o fotografie cu florian silisteanu