marți, 23 noiembrie 2010

Oase mergând

Aş fi vrut să devin ucenicul Lui dar au venit apele mari mama m-a născut la şapte luni apoi am început să caut lumina
Vă spun fraţilor cu mâna pe inimă aş fi vrut să fiu ucenicul Domnului Nu sunt în stare de nimic mai bine la birt aş pleca nesătul de viaţa aceasta în care îmi fac loc dând din coate viaţa în care peste tot doar aer
pământ nicăieri
Fraţi şi surori aş fuma o ţigară Mi-aş trage o palmă m-aş împuşca în tâmple cu un pistol de calibru mic unul de damă a dracului frica asta de oase mergând
Doamne salvează-mă!
Unde sunt păsările mele Doamne? Unde le tot trimiţi cu penele lor ude ciopârţite în ce sat le ascunzi ce pregăteşti pentru mâine?

Am obosit! Iată nevăstuica flămândă iată ierburile ca şerpii şi cerbul luând în coarne cerbii cei mici prăsila iată Doamne furnica pe pom scormonind grăuntele vieţii

Offffffffffff mamă ce hoit ai mai nuntit în ziua de nouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu